lördag 7 juli 2012















Imorgon åker jag iväg till Italien.  Jag kommer att ha kameran i högsta hugg. Jag har med mig en del utrustning:
  • Systemkamera
  • Kompaktkamera
  • Liten kameraväska till min kompakta
  • Stor kameraväska till systemkamera med tillbehör
  • Liten kameraväska till systemkamera
  • Trebens stativ
  • Två objektiv Canon Ef 18-55 och ett Hoya 55-200 
  • Fjärrutlösare 
 Jag kommer ta många bilder alltså :) Det ska bli väldigt kul. Jag kommer troligtvis uppdatera imorgon igen. Men sen kommer här stå still ett tag. Jag svarar på kommentarer m.m när jag kommer hem. Så håll ut!


Lite packning, dålig bild från webbkameran...


                                           En liten oredigerad bild bjuder jag på också


7 kommentarer:

  1. Cool den sista bilden är! & ha så otroligt kul i Italien! :D
    sv: Åh tack så hemskt mycket finaste du! Haha, ha det underbart! :D

    SvaraRadera
  2. åå så kul! hoppas du får det bra där!:)
    TACK♥

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en jättefin resa i Italien :)
    Kram kusin Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Det ska jag se till att det blir ;)

      Radera
  4. Grattis! Du har gått vidare i min fototävling med din fina bild!
    Nu är det dags att rösta fram en vinnare.
    Läs mitt senaste inlägg och tipsa dina läsare + vänner så dom kan rösta på dig :)

    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du ska ut & resa! :D

    PS: Var gärna med i min fototävling på bloggen :)
    http://fridaannas.blogg.se/2012/july/fototavling-hos-fridaannasbloggse.html

    SvaraRadera
  6. sv: Jamen eller hur! Älskar den :D
    & tusen tack finaste, det värmer! ♥

    SvaraRadera