tisdag 3 juli 2012

Min första video

Hej!

Jag har just lagt ut min första filmade video med min kamera. Jag är rätt så nöjd, fast den är lite skakig. Men det kan inte klandras, det är ju faktiskt min första. Jag ska gå en filmkurs bland annat till hösten, så då lär jag mig förhoppningsvis. Man hör ett "Hmm" precis innan musiken börjar, det är min lillebror som pratar ; )
Jag klämmer in en snabb bild också, det är en gräshoppa.

 

För några dagar sedan var vi på ett kafé ute på Trollenäs.  Där köpte vi en massa super goda kakor.



Varför inte kika in?




4 kommentarer:

  1. Fina bilder, o så gott det ser ut :D
    sv: Så glad jag blir, tusen tack underbaraste du!! :D

    SvaraRadera
  2. sv: Åh tack finaste!! Ja, rätt så coolt med fåglarna :D

    SvaraRadera
  3. canon 1000d :D skit bra kamera!

    SvaraRadera