måndag 23 juli 2012

Hemma














Canon EOS 600D + Canon EF 18-55 + Hoya 55-200 (TRE AV BILDERNA ÄR REDIGERADE, JAG HAR INTE HUNNIT FLER)

 Jag är nu äntligen hemma! Det har varit varmt och skönt hela resan. Jag vet att vädret här hemma inte har varit så fint, men det är ju lite mysigt att ha ledigt och bara vara inne (fast kanske inte i två veckor). Vi var först i Milano, kollade i skyltfönsterna på Prada, Gucci, Chanel m.m. Det var kul. Sen åkte vi till en by som heter Levanto, vi var där i en vecka. Vidare till Venedig och på hemvägen tog vi två nätter i Österrike. Jag har bestigit ett berg! På nedvägen  började det åska och blixtra, läskigt när man befinner sig på en bergstopp. Nu är det skönt att bara vara hemma. Jag och en kompis har haft en liten "photoshoot" så det kommer upp bilder från det snart. Jag hoppas ni gillade den lilla del av bilderna jag visade!


11 kommentarer:

  1. Åh helt underbara bilder!! :D
    sv: Absolut :D

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Jag gillar den med solnedgången=)

    SvaraRadera
  3. Andra bilden var jätte fin! :)

    SvaraRadera
  4. Svar: Vilka snygga bilder! Ja, Min granne Totoro var jättesöt, kollade klart på den nyss :)

    SvaraRadera
  5. Fina bilder :)
    Sv: Tack! Blommans namn är kanske inget du kommer att komma ihåg dock ;)

    SvaraRadera
  6. sv: Åh tack så hemskt mycket underbara du! ♥
    Japp, det är min "lilla" Maja :D

    SvaraRadera
  7. Sv: Åh, tack så jättemycket!

    SvaraRadera
  8. Super fina bilder Ellen, hade du det bra? :)

    SvaraRadera