onsdag 20 juni 2012

Starbucks

 Hej!

Här kommer pysslet ifrån igår. Jag arbetar i en lera kallad Fimo Soft. Man kan köpa den på panduro. Jag har även använt mig av silikon grädde.  Jag har en kategori på bloggen som heter Fimo Soft, den har dock inte varit använd på länge. Om ni gillar starbucks "muggarna" kan jag kanske hålla en fototävling där man vinner en? Men ingen av de på bilden går att vinna i så fall, vi får se hur det blir. Jag byggde upp ett kafé för att fota de. En Harry Potter chibi jag gjort står i kassan, sen lite övriga bakelser jag gjort. Den bruna "muggen" är min favorit. Säg gärna vad ni tycker. Jag hade en bloggshop men jag har lagt ner den nu. Man kan sätta de i ett halsband.

         Allt är fotat med Canon EOS 600D + Canon EF 18-55










16 kommentarer:

  1. äh jag älskar de där fimo soft figurerna! (*^o^*)

    btw då man går in på din blogg ser ju musen annorlunda ut, eller det är en annan figur. kan du typ förklara hur du fick den, för jag har provat för länge sen men det har inte funkat... -___-

    SvaraRadera
  2. sv: Tack så mycket, blir jätteglad!! :D

    SvaraRadera
  3. Gud va duktig du är! tycker verkligen du ska ha en tävling!:)
    Drog igång en Dagens blogg i brist på något att göra, var gärna med! :)
    http://southsthlm.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-1-2.html#comment

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack! :D
    Älskar dina små fimo soft figurer! ;)

    SvaraRadera
  5. Åh så söta! ^^♥
    sv: Tusen tack för alla dina fina kommentarer! Har kört igång med listan nu, dag 1 är upplagd :D

    SvaraRadera
  6. Oh vad söta de Starbucks muggarna är! :) Hur gjorde du Starbucks loggan på dem?? Det ser så detaljerat ut!

    SvaraRadera
  7. Jag har frågestund på bloggen!
    Skulle vara jättekul om du kika in och frågade några frågor! Och komihåg INGA FRÅGOR ÄR FÖR DUMMA! ♥ Kram

    http://moooaaa.bloggplatsen.se/2012/06/21/8125870-vi-kor-en-fragestund/#kommentarer

    SvaraRadera
  8. sv: Tack så mycket! :)Jag är inte helt nöjd med den dock :/ Tror det är någonting med färgerna som jag inte riktigt gillar..

    Aha, ok. Vad smart :) Hade nog inte kommit på att göra så själv..

    SvaraRadera
  9. Jättefint! Jag älskar att göra fina saker i fimo! Tänkte pyssla lite ikväll kanske ^^

    SvaraRadera
  10. Fräckt! Jag har aldrig provat starbucks, men jag dina små konstverk i alla fall. :)

    SvaraRadera
  11. Va duktig du är!:)

    Jag har letat efter silikon grädde väldigt länge så jag undrar vart du har köpt ditt?

    SvaraRadera