fredag 22 juni 2012

Glad midsommar

 Hej!
 Jag är så glad för alla fina kommentarer jag har fått på senaste tiden! Igår var jag i Malmö med en kompis. Vi tog bussen in och åt, shoppa och gick på bio. Det var jätte kul! Sen var vi hos henne och badade i hennes pool och jag stannade på middag där. Jag köpte två par örhängen, en svart ring och en ögonskugga! Allt var på rea. Betalade 30kr st för smyckena, ögonskuggan kostade 105kr men jag betalade bara 24kr (!) så nöjd. Jag och min bror hade en liten fotoutflykt, sista bilden är ett litet smakprov på vad det blev för bilder. Sen är det en bild på mig, midsommar sminkning och så. Jag har en lång orange klänning på mig. Den kom hem i brevlådan igår. Ni kanske får se en bild på den senare. Jag lägger nog upp en tävling med Starbucks muggar snart. Det var ju många som gillade de. Men det blir nog en fototävling då. Nu kommer våra gäster snart.   
                                            Hoppas att ni har en bra midsommar!






5 kommentarer: