lördag 23 juni 2012

Mina fotofrågor


Fotofrågor:

Hur kommer det sig att du gillar foto: Jag har alltid överraskats av hur en sak ser ut i verkligheten och på bild. Hur man kan förvrida de verkliga sakerna, till något annat. Foto har alltid varit kul, jag börja gilla det från första gången jag höll i en kamera. Det är alltid lika kul!
Vilken kamera använder du mest: Min Canon EOS 600D.
 
Din favorit bild (just nu):  ------->
Din dröm: Att göra det jag älskar mest, fotografera, så jag vill bli en fotograf.
 
Vilken fotoblogg gillar du mest: http://linafoto.blogg.se/
Favorit motiv: Jag gillar vatten, djur och människor.
 
Bästa fotovädret: Molnigt tror jag.
 
Vad inspireras du av: Det mesta, mode tidningar ger mig en del inspiration.
 

Vad är det du helst skulle vilja fånga på bild: Mycket saker, en stegrande häst hade inte varit fel? Sen sopbubblor, jag vill ta bild på många saker. Gärna modeller, alltså typ en kompis som man fixar till lite med kläder och så, gärna i en häftig miljö. 
Vem är din idol-fotograf: Lina Flodins. Det är hon som har bloggen LINAFOTO. 
 
Tre skäl varför fotografering är bäst: Du kan förmedla många känslor. Man kan få saker att se annorlunda ut. Man har väldigt roligt.

Canon eller Nikon: Canon.

Kopiera gärna testet till din blogg, men skriv var det kommer ifrån.

4 kommentarer:

  1. Hejsan! :)
    Vinnaren av Dagens Blogg är nu utseed.

    Även om du inte lyckades vinna idag så gör ett nytt försök imorgon? ;)
    För jag har Dagens Blogg varenda dag och just nu har jag att man vinner länkar men om några dagar kommer jag att byta pris, så varför inte anmäla sig varenda dag?

    Tipsar du fler genom att skriva ett enskilt inlägg på din blogg om att du är med i dagens blogg så har du betydligt större chans att vinna, bra va!? :)
    (fast du måste göra nytt inlägg varenda gång du är med.)

    Tack ännu en gång för du var med så hoppas jag att vi ses imorgon igen..
    Och om du vann, stort grattis!

    /SANNA på http://dabl.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Veckans blogg är avslutad, klicka in på min blogg och se om just DU vann, om inte kan du anmäla dig igen! :)
    http://cuteevelina.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-240612.html#comment
    Kram

    SvaraRadera
  3. Veckans blogg är avslutad, klicka in på min blogg och se om just DU vann, om inte kan du anmäla dig igen! :)
    http://cuteevelina.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-240612.html#comment
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jätte fin vattenbild!
    Sv; Åh, haha tack så mycket.
    Det kan bero på vilken ljusstyrka man har på datorn, men vad bra att du hittade ändå, hahha. :)

    SvaraRadera