söndag 24 juni 2012

Mina blöta händer smattrar mot tangentbordet, likt regndropparna på taket

Hej!
Idag så har regnet bokstavligen öst ner. Jag vet inte hur mycket som har kommit, men det är en hel del. Kom in från en promenad i regnet för en timme sedan ungefär. Annars så har jag till mestadels suttit inne med min kära vän, datorn. Himlen är helt svart just nu och det blåser allt mer. Men igår var det en varm dag. Vi var i Skanör och åt glass på aldos. Jag passade på att fota lite, det som kommer nu är bara ett litet smakprov. Samma sak med vattenbilden jag la upp för ett tag sedan, det kommer mer(!).  Imorgon åker jag till mormor, men jag är tillbaka på Tisdag eftermiddag igen. Så håll ut!
Jag svarar på kommentarer och sådant när jag är tillbaka. Såklart tar jag med kameran! 
 
 

Canon EOS 600D + EF 18-55

3 kommentarer:

  1. Sv: Hihi jag med! Har haft pysselkväll med mina vänner ikväll ^^

    SvaraRadera
  2. Sv: Va tråkigt!! I småbestyr och DIY, ska lägga upp bilder senare eller imorron på vad vi gjorde för fint idag :D

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder! :D
    sv: Åh så glad jag blir, tusen tack vännen!
    Så avundsjuk jag blir, är så långt ifrån havet. Men då uppskattar man det extra när man väl är där :D

    SvaraRadera