tisdag 10 maj 2011

Purikura!!!!!!!

Konnichiwa!!!!!!!!!! >.<;

Sanolie tipsade på sin blogg om en hemsida där man kan göra egen purikura!!!!!<3 Du behöver ens inte ladda ner det *tummen upp*  www.puricute.com Jag har gjort en bild^^ Den får ni snart se... Men kanske ska jag försöka göra en egen header på den hemsidan och ändra storleken med hjälp av pappa sen?  Jag har kommit hem från ridningen där vi tränade skänkelvikning. Jag red Grevinnan som är en skimmel. Vill ni se min första purikura bild nu?
Nöjd med den första purikura jag någonsin gjort!


//Mangaloppan

6 kommentarer:

  1. Tack för att du länkade till min blogg,vad kul att du gillade sidan. Mina marsvin heter Eddie och Ville.^^

    SvaraRadera
  2. haha 10 brödskivor var det ^^
    ja det är hennes naturliga så :D här är den: vivaladolcevita.blogg.se

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  3. Jag har just fått bloggsvar och om du vill får du jätte gärna ställa en liten fråga ♥

    SvaraRadera
  4. svar: jo jag vet, men det fanns ingen annan :( den är dock jätterolig :D <3 och har jättefina bakverk med i serien *__* det är engelsk text :D

    skönt att du slapp otur under gårdagen ^^

    kramaar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  5. Kan du inte göra fler tävlingar där man kan vinna cupcake halsband? Snälla, du gör så fina och jag är riktigt dålig på att vinna saker^^

    SvaraRadera
  6. Svar till A.: Jo, jag hade en för ett tag sedan men där svarade inte vinnaren så ingen fick smycket. Jag kan inte kommentera på din blogg.... Jag kunde det tills du bytade design... =_=; Det kanske är något konstigt med designen? Eller bara på min dator.

    SvaraRadera