tisdag 17 maj 2011

Mjölkkannan 2011

Konnichiwa!!!

Kom hem från skolan cirka klockan 16.00! Min klass var och tävalde i Lund på mjölkkannan. 24 deltog och vi kom på plats 13... Så det var rätt så bra :) Det var 6 pojkar och 6 flickor i varje gren. Men jag tävlade själv inte... Jag var 3cm ifrån att få tävla i längdhopp...=_=; 
                                                                            *

Men nu till varför jag inte har uppdaterat... Blogspot har varit nere!!!!!!!!! Jag har lite bilder på mina naglar jag hade tänkt lägga upp snart! Men just nu är jag jätte trött så jag ska spela: sims medeltiden!


AKB48! Eller Snds


//Mangaloppan

2 kommentarer:

  1. Jag var med och tävlade i längdhopp och 60meter/staffet^.^ hihi..... det var sjukt kul<3

    SvaraRadera
  2. De på sista bilden är AKB48! ^^

    SvaraRadera