måndag 9 maj 2011

Jaså, det har hänt?


 Konnichiwa!!!!!!

Jag är så ledsen för mitt dåliga bloggande (menar det). Om jag bara inte bara hade gjort andra saker vid datorn kanske jag skulle bloggat mer?.... Jag hoppas att ni förlåter mig >.<; Det har varit en hemsida som gjort mig beroende 0_o Sen har det varit lite you tube... (hihi) Men jag vill komma igång i blogg världen igen!!! NU! Jag hoppas då att ni mina läsare inte helt har slutat att titta på min blogg.... NU SKA HÄR UPPDATERAS!!!!!! Jag har badat mitt ena marsvin, Manga hon är långhårig och ja... vad sak man säga O///o; kissar ner håret vid  rumpan.... Så man får bada henne då och då.

Bilden är inte den bästa... Jag kunde ha tagit bortdet röda i ögonen om jag inte hade varit så lat.

Jag har köpt nagelack från depend den nya med smal pensel ^_^ <3 , och ett vanligt rött från depend plus ett nagellim som jag ska prova sätta fast fimo stavarna på naglarna med... Jag gör lite fimo stavar ibland...
Hihi, Mario Kart in my heart! Fortsättningen på novellen kommer snart ;) Nu kanske jag ska fixa designen på bloggen lite? Sen är det snart djursjukhuset som jag ska se med mina marsvin<3


//Mangaloppan

3 kommentarer:

  1. Sv: Hallo! Tack! ^w^
    Jag gör tyvärr inte headers åh jag känner inte till ngn som gör det men det är ju bara att googla! :3

    SvaraRadera
  2. Jag har också två marsvin, och min ena långhåriga brukar också kissa så det fastnar i pälsen...
    PS. gå in på min blogg ^^

    SvaraRadera
  3. svar: jag med 8D <3

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera