måndag 25 april 2011

Novell

Moshi moshi!

Jag har inte bloggat på cirka en och en halv vecka..... O///o;  Det är jag ledsen för...... Förlåt alla underbara läsare!!!!!!!
                                    =_=;
                                                          Så nu kommer en novell.... 

Jag kämpar för att inte tappa balansen. Jag ser ner i det svarta vattnet, varför gick jag ut till fyren? Jag kunde stannat, jag kunde vänt om... Nu när vinden leker med mitt hår solen är bakom moln, skulle jag bara vilja vara hemma. Men är hemma?, inte mitt hus i alla fall. Nerbränt till grunden en juni natt, ingen vet vad som orsaktat branden... Jag har förlorat en syster, hon blev inne bränd. Jag hoppade genom fönstret och kom undan med ett brutet ben. Men hon hoppade inte....
               Fortsättning följer...., om ni vill!?

6 kommentarer:

  1. Jag vill gärna höra fortsättningen! :D

    SvaraRadera
  2. svar: ja jag är så glad \^o^/ <3

    fortsättning följer tack :D <3

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  3. svar: tack söta du :3 <3

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera