tisdag 8 mars 2011

Semlor=Mmmm.....

Moshi moshi!

Yes! Fettisdagen och kvinnodagen samtidigt^.^ Vi var få i klassen idag... Jag tror det var 8 sjuka! Av 19elever...
1 kille! Det måste kännas ensamt. Men han fick ju vara med oss tjejer såklart!^_^; Men hur många semlor har ni ätit? Jag har inte ätit någon idag, men en i fredags hos farmor och farfar<3 Mamma, pappa, jag och min lillebror ska ta vars en semla på fredagen som kommer.... Ni kan köpa semlesmycken i min webbshop^^  :Här
//Mangaloppan

7 kommentarer:

  1. åt en semla ^^
    sv: Ja, jag har gjort den själv :) Fast lite hjälp av pappa dock... :) Tack oxå!!

    SvaraRadera
  2. svar: aha vad synd :( men man sover ju där så det borde väll inte vara några problem? :) åker man dagen innan ganska sent kan man ju köa länge också, det är roligt :D <3 uppcon är ju väldigt stort jämfört med många andra konvent och det finns ju alltid lite mer att göra där också kanske.

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  3. Sv: tack!!! din med! ^w^

    yum! semlor! ;9
    wow! 8 av 19! det måste ha varit tyst i klassen!!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Oj vad många det var som var sjuka! Stackars killen som blev själv haha, fast han kanske tyckte att det var roligt? Jag är ensam tjej i min klass jämnt och tycker det är toppen ^_^

    Semlor! <3 Jag har inte ätit några alls än faktiskt :( Måste göra det snart!

    SvaraRadera
  5. sv: Tack! JAg hittar dom felsta på weheartit.com ^^
    Kram

    SvaraRadera
  6. sv: Tack! Åh! Din blogg är så fiiin!

    SvaraRadera