söndag 6 mars 2011

Okashiicon 2011!

Moshi moshi!

Igår var jag på okashiicon en hel dag med Kurara!^^ Det var jätte roligt!!! Men man blev trött.... =_=; Har ont i huvudet nu. Jag har tagit en huvudvärkstabblet så vi får se om den funkar. Men iaf okashiicon in my heart!<3 Jag älskar det och när vi cosplayare (jag var inte cosplayare för det var mitt första convent) gick ut på Gustavs Adolfs torg i Malmö och började dansa Hare Hare Yukis dans!!!! Oh, så roligt det var när alla tittade konstigt på oss. Men ledaren blev sen så några börja dansa karamelldansen på en fontän!

Ohh... Hela conventet var makalöst!<3 Jag köpte ju en hel del... SÅKLART! Annars hade det inte varit jag 0///0; Hehe. Här kommer bilderna på sakerna!:
Lösnaglar! Mina första jag skulle ju testa nån gång

Två manga böcker Mjau! Av: Natalia Batista och Yotsuba av Kiyohiko Azuma.

Natalia var där så jag fick autograf av henne i boken!

De två till vänster är mina nya matsuddis

Den här ska jag sätta bak på mitt mobilskal

POCKY!!!!!!!!

Awe! A Sushi<3

Det står i "rumpan" på den

//Mangaloppan
Jag var bara tvungen att visa en sak till... Tjejen på videon är bara 10 år!

7 kommentarer:

  1. hehe nej det är inte så roligt, mest jobbigt. Konvent brukar göra det ^^ antagligen för att man håller igång hela tiden och ibland för att man är vaken i 2-3 dygn :P var det dit första konvent? :) har du bestämt om du ska gå på uppcon än? ^^

    kul att du är med och tävlar också :D

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  2. Vill du vara med på dagens blogg #2? :) Ta bort denna kommentar om du inte vill ha den! http://cuteevelina.blogg.se/2011/march/dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  3. Jag önskar att jag hade tid till att ägna mig åt designer. Men just nu ha jag verkligen inte tid .. T_T Så .. Jag kan tyvärr inte göra en header till dig. :/

    SvaraRadera
  4. sv; å tack så jätte mega mycket! :D ♥

    SvaraRadera
  5. svar: tack vännen :) <3 jag mår mkt bättre idag faktiskt ^^

    vad kul :D hoppas du tyckte om det och att det är något du vill göra igen ^^ varför skulle du inte få åka på uppcon? :O

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  6. Underbar design! Åh, älskar dom där böckerna! Så söta ^^
    Kram

    SvaraRadera
  7. Sv: hehe man ser att du älskar pocky! ^w^

    är hon bara 10?! så bra hon är! ~

    SvaraRadera