onsdag 9 mars 2011

Tävling

Moshi moshi!!!

Är det inte dags att dra igång med en till tävling!?   -Tycker du inte det?...  1:st  vinner ett handgjort smycke (av mig).  Det är en cupcake dekorerad med en gul anka och "ABC" text, och lite lila strössle.  Det är ett halsband.^^  2:nd vinner 50% rabatt i min bloggshop.^.^
                                                                 Gör så här:
1: Skriv en kommentar i stil med "Jag är med". Du behöver inte ha blogg!
2: En bonus är att göra lite reklam för tävlingen^^ Te.x på din blogg i ett inlägg. Men det behövs inte.
                             Avslutas på fredagen: 11/3 !
                      Avslutas på söndagen: 13/3!


                                   
                                                                                                                                                    

11 kommentarer:

  1. Jag är med, men hur deltar man?

    SvaraRadera
  2. Sv: haha eller hur!? den är läskig! :O

    SvaraRadera
  3. Jag är med men ska du lotta ut vem som vinner???? Eller ska man skriva något?<3<3<33<33<3

    // Matti

    SvaraRadera
  4. Svar till Matti: Vad roligt att du är med^^ Jag lottar ut envinnare på söndag. de som gör reklam fårtvå lappar! Alltså dubbel chans till vinnst^^

    SvaraRadera
  5. Jag kan göra reklam men jag är inte med! :D

    http://zonsa.blogg.se/2011/march/har-ni-nagra-tips.html#comment

    har länkat det i min blogg! ^w^

    SvaraRadera
  6. Jag är med^w^


    http://shiko.blogg.se/2011/march/mangaloppan.html#comment

    SvaraRadera
  7. svar: Tack så mycket :D Jag mår mycket bättre nu!
    Vad bra :)Haha, jag ska försöka få tag på en semla! Har fortfarande inte ätit någon XD Får se om jag kan köpa en senare idag kanske, eller imorgon :)

    SvaraRadera
  8. Jag gör reklam på min blogg <3

    SvaraRadera
  9. Vad är det för material du gör dessa söta halsband, örhängen osv?

    SvaraRadera