måndag 7 februari 2011

Mitt 12års party blev lyckat!

Mochi mochi!

Jag hade 12års party i fredags! (se länk) Det blev lyckat, tror jag!^^ Man vet ju inte vad gästerna tyckte...<3^^
Men det var roligt för mig iaf! Det var hyfsat lugnt men vid matbordet blev vi lite vilda! Några kunde inte sluta skratta. O///o; Mina marsvin var ganska poppis!<3 Love <3 Jag har konstigt nog inte visat eller knappt talat om dom här i bloggen. Konstigt, dom är ju trots allt en så stor del av mitt liv som ingen människa på jorden kan förstå. Min lilla gulleplutt Kitty gick tyvärr bort i höstas.... Jag älskade henne så.... mycket. Hon blev bara 2år.....
                                                       *där kom några tårar från mig*
Men vi hade en mysig och förhoppningsvis en riktigt rolig kväll. Vi åt cupcakes till efterrätt<3<3 Till filmen år vi godis, chips och popcorn^^ Jag fick så många fiiiina presenter!!!<3 Men det handlar ju inte om presenter. Men det jag fick älskar jag!^^ Här är en bild på Marsvinen (inte Kitty men en ny vit liten bebis)!...

Manga och Foo! Mina kawaii tjejer!<3

6 kommentarer:

  1. vad söta! :3 asså vi är exakt samma ålder xD förutom att jag fyller år i maj~

    SvaraRadera
  2. Sv: Okej det ska jag tänka på men jag hade inte tänkt det iheller<3

    SvaraRadera
  3. svar: det var jättekul, tack :D <3

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  4. Hejhej! Jag ser att du gillar japan och allt därkring, så jag tänkte tipsa om min bloggtävling. (: Skulle vara kul om du skulle delta, men såklart måste du inte. ^^"

    /Kram!

    SvaraRadera
  5. svar: Tack så mycket. Din blogg är också fin!

    kram

    SvaraRadera
  6. Vilka söta marsvin! ^^ Jag har också två.
    gå gärna in på min blogg :)

    SvaraRadera