onsdag 9 februari 2011

Amigurumi

Mochi mochi!

Jag lånade virka amigururmi bok 1 idag på skolbibloteket. Jag har bok 2 hemma redan. Alltså jag fick den i julklapp och den är inte lånad^^ Den är bara min<3 Bok 3 kommer nu i MARS! *längtar*
Jag har gjort en Maskot och en björn cupcake! Låter björn cupcake konstigt? Ni förstår när ni ser bilden^^
                                       Jag håller på med en Japansk docka nu!
        Här är två bilder på mina amigurumis och en på mig med min J-list bear hood<3<3<3
 Har inte visat en bild på mig inann... För jag inte har fått men jag fick lov till en bild nu idag. Bilden är från 1 eller 2 veckor sedan!<3^^


Maskot amigurumi brevid Kimmi dolls^^
Jag med bear hooden<3

Björn cupcake!

4 kommentarer:

  1. Sv: Ja, det är så gott! Om du gör det någon dag, ladda upp med mycket godis!

    SvaraRadera
  2. Hej, jag har en liten fråga.

    Har du köpt din bear hoodie från Jlist.com?
    I så fall, fick du betala någon tull för den?

    skulle verkligen bli glad för svar

    SvaraRadera