fredag 4 februari 2011

Party!

Mochi mochi!

Ikväll har jag 12års PARTY! Nu ska jag bara byta om och mamma ska hjälpa mig att locka håret<3!
Jag har redan lockigt men dock inte så mycket. Har nymålade naglar! Är söta pandor på! Ska nog visa en bild på dom snart! Men har inte tid nu^^ Jag visar nog en bild på cupcakesen också, vi ska ha det till efterrätt<3
Sen ska vi se på Vampyrer Suger! (nej, det gör dom inte)


                                                              Vad ska ni hitta på ikväll?

5 kommentarer:

  1. Haha okeeeej :P:)
    vad gör dudå?
    kramar <3

    SvaraRadera
  2. Det var ett kul party!!!


    //Me+.+

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med ett party :) Du från tala om vad du tycker om Vampyrer suger sen också. Jag har inte sett den än så det skulle vara roligt att veta om du tyckte den var bra eller inte :)

    svar: haha ja, älskar bollhav! Vill ha ett hemma XD Fast det är nog inte möjligt T_T

    SvaraRadera