onsdag 25 juli 2012

Sommarkvällar

 Hej!

Detta inlägget kommer upp sent, likt de som kom dessförinnan. Det här var en sådan dag där jag åt frukost, sprang, duscha  och sedan skriva ett inlägg, men när jag håller på att ladda upp bilderna ska vi gå till stranden, sen är man borta hela dagen och fotar med Matilda, och inlägget? Publiceras på kvällen, inte så lyckat kanske. Men man ska inte klaga på att man har fullt upp med roliga saker. Bilderna tog jag i gårdagskväll, ljuset var så fint, det var rätt sent så det blev ett mjukt ljus. Jag överraskades av en katt.  Jag blev nöjd med bilderna. Jag har inte hunnit redigera alla än, tre av de här är fixade, jag orkar inte redigera riktigt,  men om någon snäll kommer förbi med Photoshop så lovar jag att redigera hela tiden :) Vi har slarvat bort det Photoshop vi hade, och det var avinstallerat från den dator vi hade det på. Jag känner att solen har tagit idag, kan det ha varit tjugofem grader? I vattnet var det tjugo tror jag, för det var varmt! Jag var med Matilda på stranden, vi träffades där. Nu har jag just ätit lite rester och marängtårta, mums! Jag ska nog ta en kopp te nu och se på Barnmorskan i east end, eller som dom översatte det på danska: Barnmörderska i east end.
Bilder från idag får ni imorgon då jag uppdaterar tidigare (lovar).
Ha det bäst så länge!




Canon EOS 600D + EF 18-55 + jag hade även bländar valet 5.6 därav den oskarpa bakgrunden.

7 kommentarer:

  1. bilderna på rosorna var jätte fina!:)

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder :D
    sv: Åh så glad jag blir att du tycker det, tusen tack finaste du! ♥

    SvaraRadera
  3. Vilken söt katt! Och tusen tack för din kommentar. :)

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! :D
    Sv: jag brukar inte heller bli superbrun, men igår blev jag lite brunare :)

    SvaraRadera