tisdag 31 juli 2012

Hästar


Hej!

Idag har jag fotograferat lite blandat. Jag uppdaterade inte igår för att jag var på ikea. Jag kommer visa er fler bilder sen, bland annat lite insekter i närbild. Jag gillar den sista bilden starkt. Bilderna är redigerade, fast inte så bra. Jag måste skaffa Photoshop.  Idag lånade jag lite fotoböcker på biblioteket. De hade även en fotoutställning. Jag ska visa er en fototidning jag fick till resan sen. Många känner till den av er redan tror jag, men ni vet ju inte nu vilken jag menar. ; )

     Canon EOS 600D + Hoya 55-200 + f /5.6 + iso 100 + 1/400 sekunder

6 kommentarer:

  1. Fina bilder :)
    sv: Åh vad kul att du tycker det, tusen tack vännen! ♥

    SvaraRadera
  2. Tack, ja jag blev nöjd med den!


    Ja det hoppas jag med!

    SvaraRadera
  3. Snygga bilder! Har du sett Tim Flachs foton av hästar? (Om inte så borde du kolla upp honom, han tar fantastiska foton, hans hemsida är http://www.timflach.com/ ) De här bilderna påminner mig lite om hans bilder :)

    sv: Tack så mycket!

    SvaraRadera