onsdag 11 april 2012

Tävling...

 Nu är det äntligen dags för en ny tävling!
Reglerna är enkla:
1.Skriv i en kommentar "Jag är med" eller något liknande.
2. Skriv även en idol/kändis i kommentaren. "Jag är med, min kändis är Lady Gaga." eller vem det nu är.


Jag väljer den kändis jag tycker är bäst och gör den i sims 3. Bilden lägger jag upp på bloggen och om du själv har blogg blir den länkad i tre inlägg framöver. 


Här är en slarvig Lady Gaga gjord på fem minuter. Jag kommer lägga ner mer tid på den som vinner.
Jag laddar ned kläder m.m från olika hemsidor, så det kommer inte att se ut som en vanlig sims 3 gubbe. 


Lycka till!










8 kommentarer:

  1. Jag är med! Min kändis är Jocke Berg!

    SvaraRadera
  2. Jag är med! Min kändis är Justin bieber ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Hejsan jag är med! Min kändis är Beyonce:) Mattis<3

    SvaraRadera
  5. Veckans blogg är avslutad! Kolla om just du vann, om inte kan du anmäla dig igen! :)

    SvaraRadera
  6. jag är med och min kändis är Gackt :)

    SvaraRadera
  7. Hej hej, jag är med och jag väljer Peeta Mellark :) Vet då att han är en "figur" i en film men hoppas att det går bra <3

    SvaraRadera
  8. Hej jag är med!

    Min kändis är Harry Potter ;)

    SvaraRadera