onsdag 11 april 2012

Regn....

 Hej!
Idag som igår och i måndags har regnet fallit från skyn. Som tur dör ingen av lite regn så jag tror att även jag kommer att överleva. Jag tog ut kameran när det var lite uppehåll, och gick ut och fotade. Första bilden är på ett träd i fårhagen, andra var inomhus där jag byggde upp en liten studio. Jag kan dock inte ta den i större för då syns alla pixlarna. Den sista tog jag på en kulle där jag la mig ner. Sen gjorde jag ett ansikte på den och lite text. Ni kan klicka på bilderna för att få de större. Ikväll startar jag nog upp den nya tävlingen, så lycka till på förhand!



Jag la in ett ansikte på gräset och en pratbubbla....

Idag i skolan bestämde vi mer om discot vi ska ha för de små på fredag. Jag kanske ska fota där kom jag just på???? Men man kanske inte får det, man får inte fota på vår skola utan lov. Synd, det hade varit coolt med disco-bilder från en stor lokal.... =D

2 kommentarer:

  1. Regn behövs det med, och tar hellre regn än snö :)

    SvaraRadera
  2. Nej det är klart, tar hellre sol och värme :)

    Skulle du vilja rösta på min bild som jag tävlar med?
    Du kan enkelt tjäna på det själv! Kika in här så får du veta mer!

    http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/04/10/7708160-nu-tankte-jag-muta-er/#kommentarer

    Vill du inte göra som det står i inlägget räcker en röst. Jag blir glad bara du vill rösta!

    SvaraRadera