onsdag 28 september 2011

Ameo Royal

Hejsan!

Det var ett tag sedan jag skrev nu.... >.<; Just nu är jag i skolan och förbereder för en redovisning om stormakts tiden (drottning Kristina). Vi i min grupp har nu skapat ett eget filmföretag ;). Vi redovisar i form av en film. Besök gärna Ameo Royal! <3 Det här är igentligen inget inlägg direkt. Men det blev iaf något att läsa. Uppdaterar mer sedan.... Jag har beställt nya nagellack och rhinstones mm. Så det blir lite nail art senare idag.


KRAMIZ
//mAnGaLoPpAn

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni gör en film :D

    svar: Tack så mycket :) Ja, jag tyckte det var roligt med självlysande fimo till dem, har velat göra spöken sen jag såg att det fanns självlysande fimolera :) Det låter som en bra idé, jag har också funderat på pumpor, men inte kommit på hur jag skulle göra dem än ^^;

    Ok. Stavfel är ju lätta att ändra på i alla fall :) Annars är det väll mest att jobba vidare och skriva om flera gånger tills du blir nöjd som gäller ^^ Men jag vet vad du menar! Jag hittade nyligen en historia som jag började skriva för något år sedan som jag tänkte skriva ner på datorn nu (skrev den för hand då). Kommer ihåg att jag var väldigt nöjd med den när jag skrev den, men när jag läser igenom den nu så hittar jag massa saker som verkar jättekonstiga och som jag måste skriva om, haha.

    SvaraRadera