tisdag 28 juni 2011

Måste uppdatera!


Konnichiwa! 


Nu undrar ni säkert varförjag inte har bloggat på ett tag.... Jag har helt enkelt inte alls suttit vid datorn. =_=; 
Sen får jag inte vara inne på datorn och sådant så mycket nu under sommaren. Vissa dagarär helt "SPEL" fria. Med "spel" menar jag allt sådant. >.<;  Såg ni AKB48 i tidningen här om dagen? Fast det kanske bara står i Sydsvenskan och inte i er tidning. Nu har jag precis plockat 9 LITER jordgubbar. Mums!!! Jag plockade på en gård där man får äta hur många man vill medan man plockar. Jag åt säkert 1 liter själv!!! Nej, jag skojade bara, men det känns som det i min mage just nu. Jag bor vid havet så ska nog ta ett kvällsdopp efter maten. Det är cirka 17grader i vattnet. Har gjort mycket fimo under sommarlovet.
                     Ni ska få se snart hur allt ser ut. Men ska fotografera allting först....

//Mangaloppan

1 kommentar:

  1. kul att du kommit i gång med bloggandet igen:)

    SvaraRadera