måndag 6 juni 2011

KONNICHIWA!

*HOST HOST*

Jag har feber och en hemsk hosta, snörvlar och börjar känna mig lite yr... Att jag börjar bli yr har nog att göra med att jag sov så dåligt inatt. Jag kan inte andas med munnen så bra i med att jag börjar hosta då. Med näsan? Nej, där är det stopp. Är inte säker på att jag kan gå till skolan imorgon. Vi ska ha hälsovecka så jag måste kunna springa och hoppa lite innan jag får en hostatack! Jag har målat naglarna men det blevinte så bra.......
                                                         Men nu till något bra!
Jag har bestämt mig för att köpa två nendoroids och en J-pop CD. Men jag vet inte vilket band det blir......?
Nu till:
                                             





1 kommentar:

  1. Gud va söt blog du har!!!!<33 ^^
    Älskar du också kawaii saker??

    SvaraRadera