fredag 3 juni 2011

Äntligen ett nytt inlägg!

Konnichiwa!!!


Jag har faktiskt skrivit ett nytt inlägg, men när det var klar kom jag åt en tangent så att det raderades... =_=; Sen orkade jag inte skriva om allting så inget inlägg igår.... Jag säljer kvällsposten och är precis klar med min runda! Inlägget som raderades av lilla mig... Skulle handla om Rebound! Den första japanska drama serien jag ser<3 Det handlar om en tjej som har gått ner i vikt för att kunna ha en klänning. När hon har nått sitt mål passar klänningen hennes EX-pojkvän sa att hon skulle ha. Men priset passar inte henne. Hon jobbar på en modetidning med en hemsk chef... När hon skriver en artikel om ett café som hon åt en kaka på när hon var sex år. Den kakan som hon aldrig kommer att glömma... Men nu ringer det ingen klocka längre när hon smakar kakan!!! Nu måste han på caféet göra en ny kaka. Det måste ringa en klocka! När hon snart har ätit 90 kakor så börjar hennes vikt öka igen vad ska hon göra???
  





















//Mangaloppan

2 kommentarer:

  1. svar: ja gör så :D du kan ju åka på meuwcon nästa år också ^^

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  2. svar: jo, det är verkligen längesedan, februari. det var roligt att träffas igen, man har ju så mycket att prata om =)

    tack så mycket! tror inte jag kommer göra någon tutorial inom den närmsta tiden, men vi får se om det blir någon senare =D

    kramar<3
    //shelinda

    SvaraRadera