onsdag 2 mars 2011

Nudlar!

Moshi moshi!

Idag i skolan hade vi musik. Det är alltid roligt^^ Någon gång ska vi välja ett land och sjunga/spela en låt. Jag ska då välja Girls Generation! Just nu sitter jag med MARSVINEN<3 De tycker nog det är lite tråkigt när jag bara sitter och trycker på tangentbordet. ^///^;  Snart ska jag på BodyStep med Kurara. Jag har en överraskning till henne som hon inte vet^^ Jag har ju bjudit henne på Okasshicon 2011 på lördag men vad döljer jag mer?....
Jag är inte ute i dagsljus..... Äter inte....... Sover inte....... Är snabb...... och stark........
                                                         En vampyr?
                                                   Haha! Visste ni inte det? =o=;                     
 OK, nu till det riktiga ämnet. Jag kom på en ny god nudelsoppa!<3 Man köper en vanlig snabbnudel förpackning (jag hade smak: Biff) Biff låter kanske äckligt??? Men det smakar inte biff. Precis som räksmaken smakar inte räkor. Men nu säger vi smak biff:
Koka vatten i en vanlig vattenkokare eller på spisen (kokande vatten)
Häll upp i en skål, där lägger du nudlarna och häller i smaken
Häll i lite svartpeppar, salt, kanel och lite torkad basilika
Vänta i tre minuter, rör om lite                   Klart!




De här använde jag mig av


//Mangaloppan

2 kommentarer:

  1. Vill du bli dagens blogg?
    http://cuteevelina.blogg.se/2011/march/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment



    (Ta bort denna kommentar om du inte vill ha den)

    SvaraRadera