måndag 28 februari 2011

Chapnlle

Moshi moshi!

Jag älskar gulliga prylar (som ni nog vet redan). Men nu har jag hittat en hemsida som har gulliga och hyfsat billiga saker! Det brukar kosta så mycket men det är mycket billigare på Chapnlle<3 Det finns smycken, kläder, prylar och skönhetsgrejor. Jag ska på gitarr nu, så hinner inte skriva så mycket, men önskar!
Hund kimono
Bok!


Chocolate notebook
Let's take a memo?

Hur coolt är det inte att anteckna i denna chocolate notebook som ser exakt ut som choklad! Men som aldrig smälter!


Finns i strawberry, white, brown

Mått; 9 * 10 cm
99:-


Här hittar du boken! 
Här hundkläder! 
//Mangaloppan
Här hemsidan! 

3 kommentarer:

  1. svar: jag kollar på den här:
    http://www.dramacrazy.net/

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  2. sv: Oj det var väldigt många jag har endast 300

    SvaraRadera
  3. 99kr?! oj vad dyrt, såg såna för en tjuga i Japan för några år sen till och med haha :>

    SvaraRadera