söndag 27 februari 2011

Österrike

Mochi mochi!

Varför har jag inte bloggat på cirka en vecka? Jag har åkt skidor!<3 Jag har inte trillat en enda gång!!!!^^ Har aldrig hänt förr. Jag har fått byxor ock en kjol på New Yorker^^ Nersatta var dom till sjuka priser!!!^^ Ordinarie byxor: 400kr (jag tar det i svenska kronor) nu: 45kr!!!! Ordinarie kjol: 125kr nu: 9kr!!!!!!!!<3<3<3
Bra priser!:) På båten fick jag två nagellack<3 Ett vitt och ett superglittrigt^^ Sen tre nailstickersark^^ Jag åker blå, röd och lite svart.... Men i Sverige åker jag allt utom Väggen (brantaste backen i Sverige). Svart är lite svårare i Österrike än i Sverige.... Oj, jag glömde säga att jag var i Österrike! =_=; Haha! Ja det kommer små snuttar om det då och då! Nu ska jag hämta Marsvinen hos Farmor och Farfar<3 Dom har ju också varit på semester!





Det var den högsta toppen i området! Åkte en svart där ifrån.



//Mangaloppan

2 kommentarer:

  1. Sv; haha bra att du såg det! -.-´
    Det skulle ju stå kladdkaka inte klappkaka ;P

    SvaraRadera