måndag 17 januari 2011

Kokorochans design tävling!!!

Mochi mochi!

Kokorochan håller i en design och en veckans blogg tävling nu!<3<3<3 Anmäl er!!! Det ska jag iaf^^
Hennes blogg är så söt O_O; Jag läser den varje dag om jag mot förmodan inte är vid datan (men det är jag nog)...
                  Idag spelade vi volleyboll i skolan jag suger!!! Några samtyckte =_=;   O///o; 


Men anmäl er!!!!!! Please T_T

Här är min förklaring varför just jag ska vinna:

Jag har letat designer mycket men har aldrig hittat den rätta men när jag gjort det är den för liten/stor. När jag minskar/ökar skalan på den så blir den ful och suddig. Jag behärskar inte photo shop men jag har det. Vet inte varför jag har kollat tips men det går inte... Det är på engelska och allting går inte att förstå. Men nu kanske du kan komma med en design? Hoppas gör jag men inte på silja line^^ ett dåligt rim! Men jag hoppas att jag kan vinna din design för jag skulle bli så glad! Men om jag inte vinner gör jag det kanske en annan dag.


Tyvärr kan jag inte skriva moteveringar/förklaringar så bra.....


www.kokorochan.blogg.se

2 kommentarer:

  1. http://littleceline.blogg.se/
    Har gjort den design till mig och hon sätter in den på min blogg nu. Jag gav henne mitt lösenord men jag bytar när hon är klar!
    Hon kanske kan göra en till dig?
    Kolla hur min blev först och se om det blev bra.

    SvaraRadera
  2. ah hoppas det går bra då :P hon är så duktig på göra fin design ^^

    sv; naawh tack ^^

    SvaraRadera