söndag 16 januari 2011

Amigurumis virkade sötnosar

Mochi mochi!

Idag ska jag till stoff och stil<3<3<3 Jag behöver nya amigurumi ögon^^, kanske några knappar?...
Jag har börjat komma igång med virkandet nu :) Men har inte visat en bild på mina två sötnosar<3 Jag håller på med en Japansk docka nu^^ Vi får se hur det går med den >.< Bra, hoppas jag^^<3 Jag har en garnkorg på rummet nu. Den är så fiiiiiiiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu måste jag kolla min ->
(om ni inte förstår så menar jag mail)

//Mangaloppan

4 kommentarer:

  1. Jag förstår inte hur du kan lyckas virka amigurumi! Dett är ju omöjligt! OwO Eller så är det bara jag som är failad... :P

    SvaraRadera
  2. svar: det är silikon :D

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  3. åh amigurumis är så söta ^__^

    kan du inte lägga ut bild på som du har gjort?? =)

    SvaraRadera