fredag 10 december 2010

Teater

Mochi mochi!

Igår hade min (alltså, den jag går i) teatergrupp premiär! Pjäsens namn: Scandinavia Side Story! (från West Side Story...) Jag var konferencier och cheer-leader! Vi sjöng och dansade! Vi kom dit vid fyra och var hemma halv nio... Vi spelade in Robinson så att jag inte missade det! En tjejs mamma drev en frisörskola och hennes "elever" kom och fixade oss i håret! Det var väldigt roligt!^^ Vi sjöng "GOT A FEELING" och "ALLTING KAN GÅ I TU"! Okej en tjej sjöng solo på den sista låten. Jag sjöng en del av got a feeling... Vi åt pizza och drack cola. PÅ en Torsdag!  Vardags lyx! Vi fick rosor och jag fick en julstjärna av min snälla granne som kom och tittade!<3^^ Idag har jag julhandlat med min kompis!



                                                           Det kommer snart teater bilder m.m!

2 kommentarer:

  1. svar: ååh vad kul :D har aldrig varit på idol live men skulle vilja det ^^ är det mkt som händer där som man inte får se i tv? :)

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  2. vad roligt det låter :) Ska bli kul att se om du lägger upp lite bilder från teatern också ^__^

    SvaraRadera