onsdag 8 december 2010

Tävling hos Kokorochan

Mochi mochi!

Jag är med och tävlar hos Kokorochan.blogg.se! Man vinner en hårklämma, från china (peking)!
Det är körsbär på klämman!




                   Här är min motevering:
Jag har aldrig vunnit en bloggtävling... Men det betyder ej att jag inte kommer att göra det någon gång... Jag har sett alla (inte bokstavligen) dina söta saker och fått spring i benen... För allt som är sött är bra (nästan)... Om jag vinner denna fina, söta, underbara klämma så skulle det betyda mycket för mig.... Om jag (som du) ägde denna klämma skulle jag ALDRIG kunna ge bort den som pris...

3 kommentarer:

  1. sv; det spelar ingen roll hur gammal man är :D

    jag kan tänka mig att det är svårt att klippa marsvins klor :p

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnaren av julens blogg utsedd. Gå in och kolla om det var just du som vann. Om inte, anmäl dig gärna igen, så kanske du vinner :)

    SvaraRadera
  3. tack så mycket ^___^ det är bara att rita mycket så blir du bättre :)

    ok :) det låter som en rolig pjäs i alla fall! :D

    SvaraRadera