onsdag 26 september 2012

Vintage Camera

 Hej!

Nu var det ett tag sen den senaste uppdateringen. Jag har haft väldigt många läxor, och prov. Har 56 spanska glosor tills imorgon! Förutom det så har jag varit med lite kompisar och försökt vila ut lite. Jag skulle ha uppdaterat i förgår, jag har en stor anledning att jag inte gjorde det. Jo, poliser med k-pistar och "masker" sökte igenom det lilla "samhället" jag bor i. Det var riktigt läskigt när jag körde förbi en av styrkorna till gitarren. Varför var de där? En man hade hotat sin före detta flickvän, han sa att han skulle döda henne m.m. Det låter kanske inte så farligt, men han var väl inte riktigt "frisk i huvudet", han hade även vapen, och gick runt där ute i natten. Han fångades och nu är han hos polisen. Men till något roligare! Jag sa att jag ville köpa en söt vintage kamera, och vad ser jag på köksbordet? Jo, en sån. Vi hade tydligen en sån, utan att jag visste det! Så här kommer några brusiga lite rosa tonade bilder, jag tog i förgår kväll. I Hope you enjoy!


Canon EOS 600D + Canon EF 18-55

4 kommentarer: