onsdag 22 augusti 2012

Skogsbilder



                                           Canon EOS 600D + Canon EF 18-55
Hej, idag har jag varit i skolan, slutade tjugo över tre. Jag har gjort lite skolarbete och sedan efter kvällsmaten sprang jag en runda och körde lite övningar i trädgården. Bilderna är från skogen bredvid stranden där jag bor. Jag och en kompis (Klara) tog lite bilder för någon vecka sedan, resultatet ser ni ju, av mina bilder i alla fall. Klara är en väldigt duktig fotograf och en bra vän. Nu ska jag se vidare på Robinson!

10 kommentarer:

  1. Tack! Du är en väldigt duktig fotograf och bra vän du med! Ses på lördag!

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefina bilder! :D
    sv: Åh, blir så glad. Tusen tack finaste du! ♥

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Jag gillar den imitten! Så himla fin :)

    SvaraRadera
  4. Gö snygga bilder asså! :) Fina fötter också!

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder! :) Sv: Bilden? Ja ;)

    SvaraRadera
  6. Hej! Har just nu en foto tävling på bloggen!
    Temat är fånga sommaren! Gillar du att ta kort så är ju detta något för dig! :)

    http://autophoto.blogg.se/2012/august/fototavling-capture-summer.html#comment

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder. Jag gillar ljuset.

    Sv: Hehe, visst gör jag mycket för att fånga mina motiv på bild, men riktigt så långt som att vada ut i vattnet för en and är nog att ta i :) Så visst är det ett tele som använts. Jag har en Olympus-kamera, så kör även på deras objektiv. Detta är ett Zuiko Digital ED 70-300 1:4.0-5.6.

    SvaraRadera