lördag 4 augusti 2012

River flows in you




Canon EOS 600D + Canon EF 18-55

9 kommentarer:

  1. Vad fina bilderna blev! <3 Gemfört med mina:(

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina bilder! Hur har du gjort? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt att jag svarar här, men när jag skulle svara på din blogg så kom det upp att det var förbjudet... Blogg.se är ju inte så bra nu tycker jag. Det är en "ko" som tar in sig i servrarna hela tiden. Det kommer upp hos mig i alla fall, när jag går in på bloggar. Kan ha med min laptop att göra också...
      Till svaret: Jag har på de två översta bilderna använt en genomskinlig skål av plast, fyllt den med vatten, låtit kranen droppa, jag hade en lampa över som lös rakt ner i skålen, det var mitt på dagen så det var ljust ute. De två sista bilderna är tagit i ett kaffekopps fat. Det är enda skillnaden. Hoppas att det hjälpte!

      Radera
  3. Jättefina bilder, älskar den sista!! :D
    sv: Åh tack vännen! Så glad jag blir :D

    SvaraRadera
  4. Verkligt coola bilder. Ett väldigt klassiskt motiv och ändå har bilderna verkligen din touch på sig!

    From Elizabeth, with love

    SvaraRadera
  5. Sv: Ok, jag ska bara komma igång med min Söndag så ska jag ge det ett försök, vi får se hur det går :D

    From Elizabeth, with love

    SvaraRadera
  6. Jättefina bilder, vatten är ett av de snyggaste motiv man kan ha på foton, det ser så harmoniskt och fint ut ;)

    SvaraRadera