torsdag 14 juni 2012

Black and White moments

 Hej!

Helt plötsligt så har jag fallit för svartvita bilder. Innan tyckte jag inte alls om det. Jag har lagt upp en av de här bilderna innan (maskrosen), men de andra är helt nya. Tre är ifrån den hektiska helgen.  Sommarlovet är inne på sin andra dag nu. Konstigt nog längtar jag lite till hösten. Ja, lite konstigt är det. Men det är ju klart att jag gillar att vara ledig! Missuppfatta mig inte nu. Jag vill bara ha betyg och så. Jag har alltid velat ha det. Men nu ska jag inte tänka på framtiden, utan leva i nuet. Ja, som ni märker så börjar jag virra in mig i mina egna tankar. Den sista bilden är inte helt svartvit. Skalbaggens skal har lite "grön glans".

Canon EOS 600D+18-55 EF


3 kommentarer:

  1. sv: haha, det tänkte jag inte på men det var lite kul ju :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Det var den också ;)<3
    Fina bilder du tar! :)

    SvaraRadera