måndag 9 april 2012

Vill ha.....

Jag vill ha nya kläder hela tiden, och nu när man längtar till sommaren så är det kul att titta över nätet efter måsten....

(Klicka för större)

 
















 Jag tycker om de här sakerna. Men de svarta skorna är nog "lite" för höga i klacken. Bilden ser lite konstig ut men hela bilder fick inte plats i kollaget så de är lite ihop tryckta. Jag har förresten sålt kvälls posten hela påskhelgen och där fick jag "lite" pengar. Hur mycket säger jag inte ; ). Så jag kan snart åka och shoppa med några kompisar. Jag ska få välja ett par klackskor till skolavslutningen! 4-5 cm klack. Skicka gärna in tips och bilder på skor med den höjdens klack så att jag kan få lite hjälp att välja. Jag tänker snart starta en ny slags tävling på bloggen!

                                 Vad tycks om den nya designen?


6 kommentarer:

  1. Tack! Hoppas du har haft en fin påsk!

    SvaraRadera
  2. http://www.tradera.com/-metamorphose-temps-de-fille-tygpase-lolita-kawaii-j-pop-auktion_302077_153578021

    ****Jättesöt tygpåse från japanska lolitamärket METAMORPHOSE TEMPS DE FILLE!!****

    SvaraRadera
    Svar
    1. Awwww! Den var söt. Jag gillar lolita och kawaii saker. Är det du som har aktionen?

      Radera
  3. Sv: Tack vad heter den hemsidan då? Men du duvet där du laddar ner sims gubbar? Vad heter den hemsidan? ;D
    Kram

    SvaraRadera
  4. absolut, varit å hälsat på mina föräldrar å några kompisar, forat både lite påsk och födelsedag =)

    SvaraRadera
  5. Tack, ja det är jag som fyller år men jag gör det i morgon, vi firade lite i förväg =)

    SvaraRadera