måndag 30 april 2012

Hej...

Just nu lyssnar jag på musik, solar och läser.... (mobil kamera)



3 kommentarer:

  1. Hej, tack för dina fina kommentarer! :D
    Så kul att höra att du gillade de! Vad för tips skulle du vilja ha? :D
    Jätte fin blogg btw!

    SvaraRadera
  2. Svar: 600D är en riktigt bra kamera och det finns en helt del för dig att upptäcka som nybörjare på systemkamera. Den kan du ha ett tag också innan du känner att du behöver byta upp dig :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Okej! TSR är verkligen inte den bästa, själv laddar jag nästan aldrig ner där ifrån, tycker de är svårt att hitta något riktigt fint och välskapat där som inte kostar. Modthesims.info tycker jag är väldigt bra! Man måste bli medlem men allting på sidan är gratis och de finns massor av olika saker! Sedan tycker jag du kan kolla in http://mysims3blog.blogspot.se/ där länkar dom till många olika sidor och gör de lättare att hitta roliga grejor.
    Jag laddad ner filten från någon sida som jag just nu inte kommer ihåg, skriver till dig om jag kommer ihåg!
    Tack så mycket :D

    SvaraRadera