söndag 11 mars 2012

Våren?

 Hej!
Idag var det riktigt varmt ute. Jag drog på mig min vårjacka (yay) och gick ut med min kamera. Jag kom på en rolig grej. Jag hällde  upp vatten i ett plastglas och hällde i blå karamellfärg. Jag häller det över några "snödroppar" på översta bilden. Nej, nu måste jag träna manus. Jag går nämligen på teater. Min kataktär heter Sören. Han är en affärsman som älskar att sy. Men det är hans hemlighet. Så säg det inte till någon. Pjäsen heter: Vi och dom. Dom och vi.
Fotograf: Jag Redigeringsprogram: Picnik

Fotograf: Jag
Fotograf: Pappa Plats: Österrike

4 kommentarer:

  1. Tack Å vad spännande, får man se en bild på kaninen här sen? hur stor e den när du skriver "Jätte"??? Alltid lika spännande att se och höra vad andra amigurumivirkare gör för nåt

    SvaraRadera
  2. Vad fina foton du tar :D Vi hade ju kunnat gå ut och fota tillsammans någon dag :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Fina bilder! Ja, idag var det verkligen vårkänsla ute! Hoppas du har haft en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Tack! Å då får du våren tidigt, jag bor i bohuslän men den har kommit hit oxå. jag mår bara fint, jobbat hela eftermiddagen å kvällen så jag är lite trött men det får man vara efter en hård arbetsdag =)

    SvaraRadera