söndag 22 januari 2012

Mina nya fimo/decotti saker

Hej!

Nu har jag inte bloggat på ett tag. Jag har inte riktig känt eller orkat för det. Man skriver "så mycket" men när det publiceras så ser det ut som om man bara har skrivit tre meningar. Sen har designen på bloggen varit lite jobbig. Jag är inte så erfaren av kodmallar m.m och nu är min header alldeles för stor... Men i alla fall så har jag beställt lite decotti saker (silikon grädde, kex med texten biscuits, och några kex flan utan text).  Jag har även skapat ett you tube medlemskap och nu är min första video uppe! Ni får ignorera hur jag hanterar kameran. Jag är inte så bra på den biten.  Sen filma jag för snabbt och för nära så man ser inte jätte bra. HOPE U LIKE IT! <3

1 kommentar:

  1. Du är verkligen duktig på att pyssla Ellen =) kram Emma

    SvaraRadera