måndag 12 september 2011

Nagel skola



 Konnichiwa! 
Jag hade tänkt visa er lite pyssel med naglarna som jag har gjort i eftermidag. Jag tog först bort gammalt nagellack, rensa och fila naglarna och bestämde tema och färger. Det blev höst naglar! Jag tror att det blev en lätt beskrivning designen är inte så svår. Beklagar bildkvaliten... Kunde inte knäppa några bra bilder idag.






Först målade jag naglarna bruna!



Sen dekorerade jag, det ska föreställa ett höstlöv på långfingret. Men det syns inte så bra på denna bilden.

För cirka 2 veckor sedan gjorde jag sushi!

















4 kommentarer:

  1. SV: Fiina naglar! Tack för dit svar med blogspot och du kommer att få en länkning i eget inlägg!

    SvaraRadera
  2. Samma sak här :p och har alla möjliga färger på mina benvärmare xD vet inte ens hur många jag har^^

    Det är bra med mig med:D

    SvaraRadera
  3. svar: du kan ju göra så mkt som det går och strunta i dom så länge :) om du lägger på flera lager av ögonskuggan så brukar den bli lite starkare om den är väldigt ljus ^^ jag mår jättebra tack :D hur mår du? Ser att du har gjort om din blogg lite ^^

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera