måndag 15 augusti 2011

New nails

 Nya, och nya..... De rutiga är inte nya men de andra gjorde jag hos en kompis igår. Jag målar på egna naglar, inte på lösnaglar. Det svarta rutmönstret är målat med en tunnare pensel från Depend. Annars är det vanlig tjocklek på penseln. Idag har jag varit ute och sprungit 5km. (stolt). Annars så har jag mest tagit det lugnt och läst ut en bok. Förresten, bilderna är tagna med min nya Olympus digitalkamera. Bara så att ni vet har jag inte målat mina marsvins naglar : ) Tog med bilden för att de är så söta...<3


5 kommentarer:

  1. svar: njaaa jag tror inte det xD jag skulle nog inte komma så långt :P

    fina naglar :D

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  2. svar: nej han sprang bara ^^

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  3. svar: Jag vet inte riktigt faktiskt :/ Det är mycket att förbereda innan jag kan börja använda min nya blogg. Jag har bestämt vad den ska heta och registrerat min domän nu i alla fall :)Måste få ordning på min bloggdesign och fixa lite andra saker också. Jag hoppas att den ska vara klar snart för jag har så mycket idéer om saker jag vill blogga om nu :D

    SvaraRadera
  4. 5 km!! Jag brukar ligga runt 3 men rekordet är 4 km.
    Vad fina naglarna blev och jag håller med dig, marsvinen är supersöta! Vad heter dem?

    SvaraRadera