onsdag 27 juli 2011

Konnichiwa!

Idag har jag, familjen och min kompis Linn varit på stranden. Det är dock inte så konstigt på grund av att jag bor cirka 300m från havet och det är väldigt varmt idag. Så efter en lång stranddag gick vi hem till mig. Hemma hos mig beslöt vi oss för att göra en ansiktsmask. Det var roligt att göra man blev väldigt kladdig! Det var honung med i receptet så det kom myror och getingar (vi tog på den utomhus) som jagade oss. Det slutade med att vi gick runt med ansiktsmasken på gatan! :) Ner till glass/café kiosken på vår gata. Sen badade vi av ansiktsmasken, och gick hem till henne. Där läste vi i en Frida tidning och pratade lite.
Nu har jag ont i huvudet... Tror att jag har druckit för lite vatten. Ni får ha det så bra. Om ni vill ha receptet på masken så är det bara att säga till! Jag vet inte varför men det funkar inte att lägga upp några bilder just nu.

Ett litet tips! H&M säljer just nu isadora nagellack för 39kr. Ordinarie 69kr.

1 kommentar: