tisdag 1 februari 2011

Vad ser ni?

Mochi mochi!

Ny bakgrund och en banner! Bannern är från shop.minimojen.com<3 Snyggt va? Hiss eller Diss?
Vi fick träffa författaren Petter Lidbeck idag^^ Han var både snäll och rolig *tumme upp*
Snart kommmer ett inlägg med en bildbomb på mina marsvin och mina amigurumis. Måste snart lägga upp en ny teckning och lite fimo saker^^ Ja, inte så långt inlägg... Men jag har varit iväg på ridning så har inte så mycket tid att skriva på Tisdagar^^ 







 
//Mangaloppan

4 kommentarer:

  1. Jag fattar hur man tävlar:) Jag länkade mitt inlägg på biancachans blogg. Valde också en skiva med Girls Generation!

    SvaraRadera
  2. Söt bakgrund ^__^

    svar: Hihi ja :) Tacos är jättegott, min favoritmat tror jag <3
    Nej vad tråkigt att du inte fick redovisa när du hade tränat på det! När man väll har tränat så vill man ju gärna göra sin redovisning, i alla fall brukar jag vilja det. Japan skulle är nog roligt att jobba om, Korea däremot vet jag inte så mycket om.. Men Finland kan nog också vara kul :)

    SvaraRadera
  3. Har du marsvin? det har jag också! ^^

    SvaraRadera