lördag 8 januari 2011

Vänd dig om....

Mochi mochi!

Eftersom jag var sjuk på min födelsedag så blev jag firad idag. Av farmor och farfar fick jag en söt rosa ros vid dörren. Av mormor fick jag armledsvärmare och en bok. Pappa ville ta ett kort på mig så jag ställde mig vid väggen. Pappa tog ett kort, inget konstigt med det. Han ville att jag skulle vända mig om (nu tyckte jag det började bli konstigt) Bakom mig stod en MONARK CUPCAKE DAMCYKEL! Gissa om jag blev glad. Jag fick även en Paul Frank cykelhjälm. När snön är borta ska jag cykla mycket och inte bara fram och tillbaka från skolan/kompisar. Vi har precis fikat på scones och cupcakes med maräng! Jag ska visa bilder sen! Den här gången lovar jag....

Jag beställde precis en tröja!!!!!!!! Super kawaii!!!  Så ser den ut.




5 kommentarer:

  1. Sv: tack så mycket^^. Jag blev väldigt nöjd med den:)

    Vad fin tröja<3.

    SvaraRadera
  2. svar: ja :D men det var jättelänge sen jag spelade, så det gick inge bra ^^''

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  3. svar: ååh jag ska också på uppcon :D det är jättekul ^^ har varit där varje år sen uppcon 05 ^^ <3

    1. Första dagen är kön jättelång O__O alla som ska dit står ju där och en del köar i flera dagar innan och tältar där.

    2. Ja det har det alltid blivit.

    3. Det beror ju helt och hållet på vad man gillar ^^ jag tycket det roligaste är att träffa nya människor med samma intresse :D <3

    4. Jag har bott på hotell de 3 senaste gångerna då jag tycker det är bekvämast att kunna duscha, han sin egen toalett och slippa oroa sig över sina saker. En del hotell ligger en bit bort och en del lite närmre. Man får ta reda på det.

    får man vara där när man är 11 utan vuxet sällskap? :O jag vet att det finns en åldersgräns, men vet inte åldern på den.

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  4. Ååh, kuuuul! Jag fyller år i februari!
    Din blogg e så fin <3

    SvaraRadera
  5. ååh vad härligt med cykeln!! :D (lite avundsjuk)
    Själv har jag mammas säkert 20 år gamla cykel och en hjälm som är sprucken. Men å andra sidan cyklar jag ungefär 1 gång i året så kanske det inte spelar så stor roll ;)
    och tröjan har jag sett tidigare, den ser jättefin och härlig ut! :D<3

    SvaraRadera