torsdag 20 januari 2011

Test!

Mochi mochi!

Här kommer ett roligt test! Testa gärna själv och använd i din blogg^^

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Julliett topp gina tricot (se ovan)
DAGENS KLÄDSEL: röd/rosa linne, vit T-shirt, ljusbrun bear cardigan, ljusa jeanstights, overknees strumpor grå/svarta med rosett<3
DAGENS FRISYR: Hästsvans med lite löst hår där fram och rosa rosettklämma.
DAGENS LÅT: Yayayaya med Tara k-pop
DAGENS PLANER: Virka, va med marsvin, se TV och lägga mig^^
DAGENS SAKNAD: Mitt marsvin....
DAGENS DUMMASTE: Jag fick en blåsa/brännsår under foten på gymmpan...!
 DAGENS MISSLYCKANDE:  Kan inte bestämma vilket språk jag ska välja tyska, franska, spanska
DAGENS GODIS: Inget
DAGENS HUMÖR: BRA och dåligt
DAGENS CITAT: "Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, för det betyder ju att man är klokare idag än igår."DAGENS ROLIGASTE: Mitt bebis marsvin lärde sig stå på baktassarna<3

3 kommentarer:

  1. Ååh, älskar den låten! :o
    Ska också göra det där testet på min blogg nu. ^^

    Sv: Tack så mycket! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, älskar den låten. Har tittat på den många gånger!

    SvaraRadera
  3. har den där tröjan! plus en där det står Konnichiwa, sayonara och hai på^^ fick de i helgen!

    SvaraRadera