tisdag 4 januari 2011

Hipp hipp hurra!

Mochi mochi!
Jag fyller 12 idag! Jag fick en xperia mobil! Den stora utan tangentbord. You tube, svt play, TV tablå m.m finns direkt i menyn!^^ Den är jätte fin. Man kan byta skal på den också! Min feber har inte försvunnit ännu... =_=;
Jag fick lite ny fimo lera och tomma hårklämmor, halskedjor, ögonnålar och superlim  till. Så jag ska göra några nya smycken sen. En cupcake tavla, pandora armband och fimo knivar som jag ska skära i leran med!<3
Ja, så nu är jag 12!

10 kommentarer:

  1. GGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSS!!♥♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Hejhej och super grattis i efterskott! :) Tusen tack för din kommentar i min blogg också♥ Jag fick 2 st Mvg hihi ^^ Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack din med ^w^ <3

    Grattis på födelsedagen i efterskott btw :D

    SvaraRadera
  4. Grattis x3 Och vilken gullig blogg du har c=

    SvaraRadera
  5. svar: ja jag gillar att skriva sådana test faktiskt :D

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  6. grattis!
    stor kram från miiiiig<333

    SvaraRadera
  7. svar: hihi japp, rätt svar ^^ <33

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  8. Mrreow, hittade din blogg när jag letade efter en japansk godis som jag tappat bort namnet på! Bläh, va det suger att man måste glömma saker bara sådär! Dx Men du verkar som en jättegullig person och grattis på dig! :D Du fyller bara 3 dagar före mig btw o 3 o Skiiiit awesome ju. Och jag är bara 1 år äldre än dig, tihi x''3 Och nu ska jag avsluta den här kommentaren lite random! DUBBLE RAINBOW ALL THE WAY!!! YAY!! 8D xD

    SvaraRadera