onsdag 26 januari 2011

Cute, cuter, the cutest!

Mochi mochi!

ここでは日本からいくつかの甘いファッションです
Koko de wa Nippon kara ikutsu ka no amai fasshondesu!

Här kommer lite sött mode från Japan! Jag är inte så bra på att uppdatera just nu... Gjorde det igår men det var ju ingen "uppdatering" Det var mest "prisutdelning"! =_=;    
             Jag ska inte visa så mycket "kawaii" (det är ju det, men inte den häftiga stilen).





 Nu ska jag se på lite TV!



Sen blev jag inspererad av en bok! Skulle gärna villja ha en mailvän (även brevvän). Med mail så menar jag typ 5 i veckan eller mindre/mer ^^ Vid intresse skickar jag min mailadress.<3

2 kommentarer:

  1. Älskar kläderna de har på den sista bilden ^_^ Skulle vilja ha likadana skor som tjejen till vänster har, rosa kängor. De är så fina <3

    SvaraRadera
  2. Var hittar du alla såna symboler? Liksom tårtan och så?

    SvaraRadera