lördag 25 december 2010

Julafton

Mochi mochi!


Jag hade en underbar julafton hos mormor igår. Familjen och släkten var där! Fast marsvinen fick stanna hemma ;(   : Jag fick ett par knästrumpor och ett par over knees! En teckna mangabok och två paket mangapennor, en pandora tekoppsberlock (men kan inte hitta mitt pandora armband!) 400kroners fjärilar (pengar vikta som fjärilar), en kofta en hello kitty tröja och en svartlila tröja med text på, en cupcake pyjamas!, en cupcake burk i porslin, boken nyckelbarnen och dan inna kram från alice, CD absolut music 46, en superbra locktång, julia tidning och ett nagelack av kurara! Jag tror att det var allt. Nej, jag fick ju en underbar Jul!

3 kommentarer:

  1. Ja julafton var toppen! Alltid roligt att träffas =) kramar Emma

    SvaraRadera
  2. Fuskis D: Jag vill oxå ha En cupcake pyjamas!!
    //Pandis

    SvaraRadera