söndag 21 november 2010

Min bloggshop

Mochi mochi!

Nu ska jag börja sälja Fimosaker!^^ För er som inte vet är det i form av smycken! Fast om man önskar i annan form går det bra att fixa!^^ Affärer sköts via mail. Man kan önska motiv form, ja vad man vill ha för smycke!
Liten prislista vad det cirka kommer att kosta!

Cupcake: 19kr
Tjej ansikte:14kr
Klubba:14kr
Glass liten:14kr
Glass stor:24kr
Lussebulle:10kr
m.m

Det är lite av vad jag har att erbjuda! De kommer som hänge utan kjedja.

Exempel, fast de har kjedja på bilden inte när man köper!

Obs!  + 6kr frakt!

3 kommentarer:

  1. svar: det har jag gjort nu :D <3
    haha okej ^^

    kramar<3
    /kokorochan

    SvaraRadera
  2. Jag vill säkert köpa! Men menar du att du säljer på sakerna på en annan blogg?

    SvaraRadera
  3. svar: haha ja. jag börjar glömma bort vad ledighet är tror jag, för jag är aldrig riktigt ledig längre, det verkar alltid finnas någonting jag MÅSTE göra (skola mm..) som gör att jag inte hinner göra sakerna jag egentligen VILL göra ^^;

    SvaraRadera